سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

نظارت میدانی فرماندار قدس بر روند رسیدگی به خسارات ناشی از حملات رژیم صهیونیستی

۱۴۰۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۳۲۲۳۲۹
فرماندار قدس با حضور در محل تشکیل پرونده‌های خسارت‌دیدگان حملات رژیم صهیونیستی، ضمن گفت‌وگو با کارکنان و آسیب‌دیدگان، بر روند رسیدگی به امور نظارت کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران، فاتحی‌نژاد در این بازدید اظهار داشت: در پی حملات جنگنده‌های دشمن صهیونیستی به شهرستان قدس در جنگ اخیر، متأسفانه این شهرستان علاوه بر تقدیم شهید، شاهد آسیب به منازل مسکونی و خودروهای متعددی نیز بوده است.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان از اولویت‌های اصلی فرمانداری است و تمام توان خود را برای تسریع در تکمیل پرونده‌ها و پرداخت خسارات به کار گرفته‌ایم.

 فاتحی‌نژاد ادامه داد: مقرر شده است پرونده تمامی آسیب‌دیدگان با همکاری و هماهنگی فرمانداری، شهرداری و بنیاد مسکن تکمیل و فرآیند پرداخت خسارت‌ها در اسرع وقت انجام شود. هیچ‌کدام از خانواده‌های آسیب‌دیده نباید در این شرایط سخت، دغدغه‌ای جز ترمیم و بازسازی داشته باشند.

فرماندار قدس با تأکید بر لزوم پیگیری مستمر و شبانه‌روزی این پرونده‌ها خاطرنشان کرد: همکاران ما با روحیه جهادی و انقلابی پای کار آمده‌اند و امیدواریم با سرعت بخشیدن به فرآیندها، بتوانیم هرچه زودتر خسارت وارده به مردم عزیز شهرستان را جبران کنیم.

فاتحی‌نژاد در پایان از صبوری و مقاومت مردم شریف شهرستان قدس در برابر این حملات وحشیانه تقدیر کرد و گفت: این حملات نه‌تنها خللی در اراده مردم ایجاد نکرد، بلکه بر عزم آنان برای ایستادگی در برابر دشمنان افزود.

انتهای پیام/

نظر شما