به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ حجتالاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه شاهد هماهنگی دولت و ملت در این ایام هستیم،اظهارکرد: امروز برای تشکر و قدردانی از همه خدمتگزاران دستگاه های امدادی، استاندار لرستان و به ویژه نیروهای هلال احمر که همیشه و در همه عرصهها حاضر و آماده هستند،حضور یافته ایم.
وی افزود: دفاع مقدس حرف و هدف اول ماست، هیچ اولویتی بالاتر از آن نیست بنابراین کانون عملکردی و تمرکز همه ما باید معطوف به دفاع مقدس باشد.
امام جمعه خرم آباد ادامهداد: دفاع از کشور را رزمندگان، نیروهای مسلح ما و تلاشگران در عرصه امنیتی و قضایی انجام میدهند و ما هم باید همچنان در خیابان ها حضور داشته باشیم و در واقع دفاع ما، حضور در خیابانهاست.
حجت الاسلام شاهرخی گفت: از رسانه ملی و از رسانه استانی هم که این روزها مجاهدت های مضاعفی را در زمینه اطلاع رسانی جنگ انجام میدهند نیز تشکر و قدردانی میکنم.