به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، فواد مرادزاده فرماندار بندلنگه امشب اظهار کرد: شامگاه یکشنبه، ماشین آتشنشانی شهرداری بندر کنگ که برای عملیات اطفای حریق به یکی از مناطق این شهر اعزام شده بود، هدف حمله پهپادی عوامل آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفت.
وي افزود: در این حمله جنایتکارانه یک آتشنشان مجروح شد.
حمله جنایتکارانه به خودروهای امدادی بخشی از خوی وحشیگری آمریکا و رژیم صهیونیستی است.