به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عطیه شهسواری، ملیپوش هندبال باشگاه سپاهان، در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا به برخی زیرساختهای کشور، با ابراز انزجار از این اقدامات جنایتکارانه اظهار داشت: حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا جنایتکار را بهشدت محکوم میکنم. چنین رفتارهایی، تلاش مذبوحانهای برای آسیب زدن به عزت، آرامش و استقلال مردم بزرگ ایران است.
وی با اشاره به آسیب دیدن برخی مراکز عمومی از جمله اماکن ورزشی گفت: واقعاً از اتفاقی که برای «خانه هندبال»، که حکم خانه دوم ما را دارد، افتاده بسیار ناراحتم. دیدن آسیب به چنین مکانی که محل رشد و اعتلای جوانان است، دل هر ورزشکاری را به درد میآورد. باید توجه داشت که ورزش و اماکن ورزشی از جدیترین ارکان فرهنگ، نشاط و همبستگی مردم هستند.
شهسواری با انتقاد از هدف قرار دادن مراکز غیرنظامی افزود: غمانگیزتر از همه این است که حوادث اخیر دامن مدارس، بیمارستانها و اماکن عمومی را گرفته است. بههیچوجه قابل پذیرش نیست که مردم بیگناه تاوان این دشمنیهای ناجوانمردانه را بدهند.
وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این مسائل هرگز باعث سستی ما نخواهد شد. ما محکمتر از قبل برای آبادانی ایرانمان ایستادهایم. ما ورزشکاران با ارادهای آهنین آینده روشن ایران را میسازیم. ایمان، امید و استقامت سه ستون اصلی هویت ایرانیاند.
انتهای پیام