به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان ؛ علی اصغر طهماسبی استاندار گلستان در بازدید از ستاد خبر استان با اشاره به استقبال گسترده هموطنان از سفر به شمال کشور، اظهار گفت: بر اساس آمار پلیس راهور، ورود بیش از ۵۹ هزار پلاک غیربومی به استان ثبت شده است که نشاندهنده جریان بالای سفر و حضور مسافران در گلستان است.
علیاصغر طهماسبی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاههای اجرایی برای خدمترسانی مطلوب به مسافران، خاطرنشان کرد: ستاد خدمات سفر در سطح استانی و شهرستانی به صورت روزانه موضوعات و مشکلات را رصد و پیگیری میکند.
وی تصریح کرد: هدف اصلی این است تا بهطور ویژه و با اولویت ویژه به مسافران و هموطنانی که در جنگ تحمیلی آسیب دیدهاند، خدماترسانی شود تا ایشان نیز در کنار سایر هموطنان از ایام نوروز و حضور در استان بهرهمند گردند.
عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گلستان، جزئیات بیشتری از این حجم تردد ارائه داد و گفت: از بیست و پنجم اسفند ماه تاکنون سامانهای ترددشمار استان بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تردد را ثبت کردهاند که این رقم بیانگر پویایی جریان ترافیک در محورهای مواصلاتی گلستان است.
انتهای پیام/