چهارراه امام خمینی (ره) اردبیل، امشب میزبان حضور سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش و جوانان، در «موکب عزاداری و مقاومت جامعه ورزش و جوانان» بود.
این موکب که از شامگاه نهم اسفندماه ۱۴۰۴ و در پی تهاجم بزدلانه رژیم صهیونیستی و شهادت مظلومانه رهبر عظیمالشأن انقلاب و مدافعان امنیت کشور برپا شده است، به مدت ۲۵ شب متوالی به کانون تپنده بصیرت، سوگواری و اعلام آمادگی جوانان و ورزشکاران سبلان تبدیل گشته است.
اسبقیان در جریان این بازدید، ضمن تسلیت ایام جانسوز شهادت سپهسالارِ انقلاب و مدافعان وطن، اظهار داشت: «امروز در این موکب، بوی ایثار و استقامت به مشام میرسد.
ورزشکاران و سازمانهای مردمنهاد اردبیل با برپایی این خیمه عزای مقتدرانه، ثابت کردند که راه رهبر شهیدمان با صلابتتر از گذشته ادامه دارد. هر چای و نذری که در این موکب به دست مردم داده میشود، تیری است بر قلب دشمنی که گمان میکرد با ترور و تجاوز میتواند اراده ما را سست کند.»
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تداوم تهاجمات نظامی دشمن، تصریح کرد: «حضور مستمر کارکنان اداره کل، رؤسای هیأتهای ورزشی و جوانان سمنها در این موکب از نهم اسفند تاکنون، نشاندهنده یک "مدیریت جهادی" و "بصیرت انقلابی" است. این سنگر معنوی، پاسخ کوبنده جامعه ورزش به عربدهکشیهای رژیم صهیونیستی است. دشمن بداند که قهرمانان ما امروز از تشک کُشتی و تاتامی کاراته، به صفِ مدافعان امنیت پیوستهاند.»
انتهای پیام/