به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالیزاده در نشست برنامهریزی مدیریت شرایط غیرمترقبه که روز دوشنبه سوم فروردین ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی که در پی ورود نیروهای نظامی آمریکا و اسراییل به جنگ هوایی و دریایی با جمهوری اسلامی ایران، وضعیت کشور از حساسترین لحظه های تاریخی خود عبور میکند، اقدام های لازم برای مدیریت بحران و تامین نیازهای اساسی مردم در حال انجام است.
او گفت: در این جلسه ها، بر ضرورت آمادهسازی کامل بخشهای مختلف شامل انرژی و آب تمرکز شد و هماهنگیهای لازم برای مقابله با هرگونه فشار و حمله احتمالی انجام شده؛ اقدام های جایگزین فوری فعال شده و تلاش میشود در کوتاهترین زمان، هرگونه خلل در تامین منابع جبران شود.
استاندار خوزستان همچنین افزود: تمهیدهای لازم در حوزه انرژی و آب اتخاذ شده و دستگاههای مسوول در میدان هستند. هدف، ایجاد اطمینان در مردم و حفظ آرامش در شرایط حساس است.
مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان در ادامه به تهدیدهای اخیر آمریکا اشاره و بیان کرد: تمامی نهادها و دستگاهها موظف هستند امور خود را پیگیری کنند و در میدان حاضر باشند. هدف ما، خدمتگذاری بیوقفه به مردم و فراهم کردن شرایط ایمن و پایدار است.
موالیزاده ادامه داد: وقتی دشمن موضعی را اعلام میکند نمیتوان به آن اعتماد کرد، ما باید هوشیار و آماده باشیم و با تمام توان در کنار مردم بایستیم.
استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: در این برهه حساس، اتحاد، همدلی و همکاری ضروری است و همه دستگاهها باید مسوولانه عمل کنند تا بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم و امنیت و آرامش مردم تضمین شود.
انتهای پیام/