به گزارش برنا، ساسان انصاری کاپیتان فولاد تاکید کرد.: پای ایران میمانیم
وی در این پیام نوشت: سراسر غم و غرور و افتخاریم، پای ایرانمان میمانیم. غم داریم و اشک میریزیم برای دانش آموزان میناب، برای کودکان و مردان و زنان بیگناه سرزمینم که قربانی دشمن جنایتکار و مفسد شدهاند، برای جانفدایان نظامی و مسلح و مدافع وطنم که در راه دفاع از ایرانم سر و تن را فدا کردهاند.
ساسان انصاری گفت: سراسر غرور و افتخاریم به داشتن نیروهای مسلح دلاور و عزیز که ایستادگی و شجاعت و فداکاریشان باعث شده که دشمن هر لحظه مأیوستر و سردرگمتر بشود، دلمان قرص است به داشتن شما، مردترین مردها در این مرز و بوم و در آخر دیدن مردم در خیابانها و حس وطنپرستی به موقع مردم با هر تفاوت فکری و دیدگاهی نشانگر بزرگی و عظمت و تفاوتشان با تمام مردم دنیاست.
انتهای پیام/