سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پیام احساسی کاپیتان فولاد برای مردم: دلمان قرص است به داشتن مردترین مرد‌ها در این مرز و بوم

۱۴۰۵/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۳۲۴۰۵۵
برنا - گروه ورزشی: کاپیتان فولاد پیامی را منتشر کرد و در مورد وضعیت این روزهای ایران پیام احساسی داشت.

به گزارش برنا، ساسان انصاری کاپیتان فولاد تاکید کرد.: پای ایران می‌مانیم

وی در این پیام نوشت: سراسر غم و غرور و افتخاریم، پای ایرانمان می‌مانیم. غم داریم و اشک می‌ریزیم برای دانش آموزان میناب، برای کودکان و مردان و زنان بی‌گناه سرزمینم که قربانی دشمن جنایتکار و مفسد شده‌اند، برای جان‌فدایان نظامی و مسلح و مدافع وطنم که در راه دفاع از ایرانم سر و تن را فدا کرده‌اند.

ساسان انصاری گفت: سراسر غرور و افتخاریم به داشتن نیرو‌های مسلح دلاور و عزیز که ایستادگی و شجاعت و فداکاریشان باعث شده که دشمن هر لحظه مأیوس‌تر و سردرگم‌تر بشود، دلمان قرص است به داشتن شما، مردترین مرد‌ها در این مرز و بوم و در آخر دیدن مردم در خیابان‌ها و حس وطن‌پرستی به موقع مردم با هر تفاوت فکری و دیدگاهی نشانگر بزرگی و عظمت و تفاوتشان با تمام مردم دنیاست.

 انتهای پیام/ 

نظر شما