سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

وزیر کشور خطاب به استانداران:

استانداران از همه ظرفیت‌های ستاد سفرهای نوروزی در استان‌ها برای رفاه مردم بهره‌برداری کنند

۱۴۰۵/۰۱/۰۶ - ۰۰:۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۳۲۴۲۰۲
برنا- گروه استانها: وزیر کشور طی دستوری به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد: تمام ظرفیت‌های ستاد سفرهای نوروزی، در خدمت تمامی نیازهای مسافران باشد تا آرامش و رفاه هموطنان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر مومنی وزیر کشور در این دستور خطاب به استانداران تصریح کرده است: در سطح استان، بازرسی استانداری‌ها و همچنین فرمانداران در سطح شهرستان بر نحوه رسیدگی به موضوعات حمل و نقل، اسکان، سوخت، کالاهای اساسی و مایحتاج روزانه مردم، نظارت لازم را داشته باشند.

وزیر کشوربا اشاره به شرایطی که جنگ تحمیلی دشمن آمریکایی-صهیونی ایجاد کرده و برخی از مردم پیش از تعطیلات نیز به سفر رفته بودند، تأکید کرد: در برخی استان‌ها اسکان اضطراری مسافران در اولویت بوده است.

در این ابلاغ آمده است: اگرچه مدیران اجرایی استانی از قبل سازوکارهای لازم برای میزبانی شایسته را تدارک دیده‌اند، اما برای اطمینان خاطر مسافران نوروزی و رفع مسائل یا مشکلات احتمالی به ویژه در استان‌های مسافرپذیر، از ظرفیت‌هایی که ستاد سفرهای نوروزی فراهم کرده‌ است، به‌شکل بهینه استفاده شود.

انتهای پیام

نظر شما