سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

امکان استفاده از سهمیه‌های ارزی تولیدی و بازرگانی سال ۱۴۰۵ وزارت صمت

۱۴۰۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۴:۰۳
کد خبر: ۲۳۲۴۲۵۲
برنا - گروه اقتصادی؛ اقدامات سامانه‌ای لازم برای استفاده متقاضیان از سهمیه‌های سال ۱۴۰۵ در سامانه جامع تجارت انجام شده است.

پیرو اطلاعیه پیشین سامانه جامع تجارت در خصوص «نحوه فعال‌سازی سهمیه‌های ارزی واردات حوزه‌های بازرگانی و تولیدی برای فصل بهار سال ۱۴۰۵» به استحضار می‌رساند که اقدامات سامانه‌ای لازم برای استفاده متقاضیان از سهمیه‌های سال ۱۴۰۵ این دو حوزه‌ در سامانه جامع تجارت انجام شده است.

پاسخ درخواست‌های مجوز سهمیه، به صورت خودکار صادر شده و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست.

نظر شما