به گزارش برنا از ایلام، دکتر احمد کرمی در این بازدید ارائه خدمت مطلوب به مردم را یک ضرورت اساسی توصیف کرد واز مدیردستگاههای اجرایی خواست که ۲۴ ساعت درمحل کار حضور داشته باشند وبصورت جهادی به مردم خدمت کنند.
استاندار ایلام یکی از مهمترین شعارهای دولت چهاردهم در این شرایط را خدماترسانی مطلوب به مردم عنوان کرد و گفت: نباید هیچ خللی در امورات مردم ایجاد شود و خدمترسانی دستگاههای اجرایی به مردم باید مستمر و لحظهای باشد.
وی همچنین پس از این بازدید، با حضور در بین برخی گردشگران نوروزی با آنان به گفتگو کرد.
انتهای پیام