سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

هشدار فرمانده نیروی زمینی ارتش: جنگ زمینی برای دشمن خطرناک‌تر و پرهزینه‌تر خواهد بود

۱۴۰۵/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۳۲۴۳۶۹
امیر سرتیپ علی جهانشاهی در بازدید از مرزهای کشور: هر وجب از جغرافیای ایران، با هوشیاری و آمادگی رزمندگان محافظت می‌شود، همه تحرکات دشمن در مرزها رصد می‌شود و برای هر سناریویی آماده‌ایم. فرزندان ملت در ارتش با اتکا به خدا، محکم و استوار در خطوط مقدم دفاع ایستاده‌اند و دشمن را زمین گیر خواهند کرد.
نظر شما