به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان ؛ موج بیست و هشتم حماسه خیابانی با حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف مردم در شهرستانهای گرگان، کردکوی، مینودشت، رامیان و سایر مناطق استان برگزار شد.
این تجمعات که در قالب بیعت با مقام معظم رهبری و حمایت قاطع از نیروهای مسلح حامی امنیت کشور شکل گرفت، بار دیگر نمایشی از وحدت و انسجام ملی را در برابر جنگ ترکیبی و ناعادلانه دشمن به نمایش گذاشت.
در گرگان، مردم شهیدپرور و غیرتمند این شهر با حضور در میدان وحدت، حماسهای بینظیر آفریدند.
جمعیت عظیم و انبوه گرگانی که به صورت خانوادگی در این میدان تجمع کرده بودند، با سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی، صدای محکومیت جنگ رمضان (آمریکایی-صهیونیستی) و ظلم استکبار جهانی را به گوش جهانیان رساندند.
نکته قابل توجه در این تجمع، سر دادن شعارهای کوبنده و سکوتشکن از سوی جوانان و نوجوانان بود که با فریاد «وای اگر خامنهای حکم جهادم دهد...»، نشان دادند که آمادگی کامل برای دفاع از حریم ولایت و امنیت کشور را دارند.
شهرستانهای غرب گلستان نیز صحنهای از عزت و غیرت بودند. در کردکوی، مردم شهیدپرور با حضور در چهارراه انقلاب و خیابانهای اصلی، ضمن ایجاد موج بیست و هشتم حماسه، امنیت و اقتدار نیروهای مسلح را گرامی داشتند ، تصاویر منتشر شده از این شهرستان حاکی از آن است که مردم با وجود گذشت بیش از سه هفته، همچنان با انگیزهای مضاعف در صحنه حاضر میشوند.
همچنین در شهرستان مینودشت، شیرمردان دهه نودی و جوانان غیور با ایجاد کولاکی از حضور حماسی، بار دیگر وفاداری خود را به امام خامنهای و خون شهیدان به اثبات رساندند، آنها با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، نشان دادند که خط مقدم مقاومت در برابر دشمنان هستند.
در شهرستان رامیان نیز مردم انقلابی و ولایتمدار با برگزاری قرارهای شبانه در بیستوهشتمین شب، بار دیگر با آرمانهای نظام بیعت کردند ، آنها تأکید کردند که حضور در خیابانها پاسخی محکم به دشمنانی است که تصور میکنند میتوانند با فشارها و توطئهها، ملت ایران را وادار به عقبنشینی کنند.
انتهای پیام/