به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، رئیس مرکز بهداشت و مسئول بسیج جامعه پزشکی کیش، با اعلام خبر افزایش داروخانههای مشارکتکننده، اظهار داشت: بازخورد بسیار مثبت جامعه و همدلی داروسازان جزیره، موجب شد تا داروخانههای بیشتری به این پویش انساندوستانه بپیوندند. این مهم، دسترسی خانوادههایی را که با چالشهای مالی در تأمین دارو و شیرخشک مواجه هستند، تسهیل خواهد کرد.
دکتر محمدرضا رضانیا تصریح کرد: طرح "دیوار مهربانی دارو و شیرخشک"، بستری را فراهم میآورد تا خیرین بتوانند کمکهای نقدی خود را مستقیماً به داروخانههای تعیینشده اهدا کنند. این وجوه، تحت نظارت دقیق داروسازان، صرف خرید دارو و شیرخشک برای افراد کمبرخوردار میشود.
او بر حفظ کرامت انسانی بهرهمندان از این طرح تأکید کرد و افزود: متقاضیان میتوانند با ارائه نسخه پزشک یا مدارک مربوط به نوزاد، از این حمایتها بهرهمند شوند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی کیش ضمن تقدیر از تمامی دستاندرکاران، از جمله داروسازان، خیرین و شهروندان نیکاندیش، این گسترش طرح را نشانهای از روحیه بالای همدلی و مسئولیتپذیری اجتماعی در جامعه کیش دانست و ابراز امیدواری کرد که با تداوم این مشارکتها، حمایتهای مؤثرتری از خانوادههای نیازمند صورت پذیرد.