بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ بیژن مرادی با اشاره به گذشت حدود یک ماه از حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان، اظهار کرد: از آغاز این جنگ تحمیلی، شهرداری کرمانشاه بهعنوان یکی از اصلیترین نهادهای خدماترسان شهری وارد عمل شد.
وی افزود: به این منظور، تعداد قابل توجهی نیروی انسانی و تجهیزات را به کار گرفتهایم تا خدماترسانی به شهروندان در شرایط جنگی با سرعت انجام گیرد.
شهردار کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع ماشینآلات همچون کمپرسی، لودر، گریدر، بیل، نیسان و ... به همراه ۸۵۰ نیرو در سطح مناطق هشتگانه مستقر شدهاند تا در صورت نیاز، سریعاً برای خدماترسانی اقدام کنند.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری کرمانشاه با سایر دستگاههای خدماترسان در شرایط جنگی همکاری خوبی دارد، اعلام کرد: بازگشایی معابر برای تسهیل تردد نیروهای امدادی و بهدنبال آن عملیات آواربرداری پس از حملات دشمن، از جمله اقدامات در دستور کار شهرداری در این شرایط است.
مرادی همچنین به تلاش نیروهای آتشنشانی در این روزها اشاره کرد و گفت: در زمان حملات دشمن و اصابت موشک، نیروهای آتشنشانی در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه میرسانند تا همراه با سایر نهادهای خدماترسان، امدادرسانی کنند.
انتهای پیام/