به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نوذری استاندار قزوین در راستای اجرای دستور وزیر کشور و با هدف ارزیابی میدانی روند خدماترسانی، از راهدارخانه مستقر در کنارگذر قزوین بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات نیروهای راهداری قرار گرفت.
وی در این بازدید ضمن گفتوگو با عوامل مستقر، از تلاشهای شبانهروزی آنان در خدمترسانی به مسافران و کاربران جادهای قدردانی و بر تداوم آمادگی نیروها بهویژه در ایام پرتردد تأکید کرد.
استاندار قزوین همچنین با اشاره به اهمیت ایمنی و روانسازی تردد در محورهای مواصلاتی استان، ارائه خدمات مطلوب در آزادراه های عبوری از استان را ضروری دانست و برای تمامی عوامل اجرایی آرزوی توفیق کرد.
در این بازدید احمدپور معاون سیاسی استاندار، علیخانی مشاور استاندار، طاهرخانی فرماندار قزوین، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان، معیری پور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام