سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

دبیر سازمان لیگ: در حال بررسی شرایط میزبانی استان‌ها از لیگ برتر هستیم

۱۴۰۵/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۳۲۵۶۹۹
برنا - گروه ورزشی؛ دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هفته آینده جلسه هم اندیشی با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر به صورت وبینار برگزار می‌شود.

محمد رضا کشوری فرد در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز اظهار داشت: بعد از آغاز جنگ تحمیلی علیه کشورمان چندین جلسه بین مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ رده های مختلف برگزار کردیم. جلسه یکشنبه ۹ فروردین نیز در همین‌ راستا بود.  

وی افزود: هیچ استانی برای برگزاری متمرکز ادامه مسابقات لیگ برتر‌ انتخاب نشده و‌ در حال بررسی شرایط میزبانی استان‌ها هستیم ضمن اینکه هفته آینده جلسه هم اندیشی به صورت وبینار و برخط (آنلاین) بین مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر برگزار می‌شود تا در خصوص انتخاب استان میزبان و‌ سایر شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر همفکری و‌مشورت شود. باید یادآور شوم برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر تصمیمی است که پس از بررسی تمامی شرایط و‌هماهنگی با رئیس فدراسیون فوتبال از سوی سازمان لیگ فوتبال اتخاذ می‌شود و در چارچوب‌ وظایف ذاتی و قانونی سازمان لیگ فوتبال ایران است.

انتهای پیام/ 

نظر شما