سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

عراقچی به عربستان: زمان اخراج نظامیان آمریکا از منطقه فرارسیده است

۱۴۰۵/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۹:۲۱
کد خبر: ۲۳۲۵۷۶۳
سید عباس عراقچی به عربستان گوشزد کرد که زمان اخراج نظامیان تروریست آمریکا از منطقه فرا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان با انتقاد از استقرار پایگاه‌های تروریست‌های آمریکایی در کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس تصریح کرد که زمان اخراج آنها از منطقه فرا رسیده است.

وی گفت: ایران به عربستان سعودی احترام می‌گذارد و آن را کشوری برادر می‌داند.

عراقچی در واکنش به اظهارات مقامات سعودی که تعابیر وقیحانه‌ای را برای دفاع مشروع ایران از خود در برابر تجاوزات آمریکایی صهیونیستی از خاک کشور‌های عربی از جمله عربستان به کار برده‌اند، اظهار داشت: حملات ما متوجه دشمن متجاوزی است که نه برای عرب‌ها ارزشی قائل است و نه برای ایرانیان؛ دشمنی که اساساً توان تأمین امنیت منطقه را ندارد. کافی است به آنچه بر سر سامانه فرماندهی هوایی آنها آوردیم نگاهی بیندازید.

وی تصریح کرد که زمان آن فرارسیده که نیرو‌های ایالات متحده از منطقه اخراج شوند.

انتهای پیام/

نظر شما