به گزارش برنا، در این اقدام نمادین که احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران حضور داشت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تأکید بر تداوم زندگی، امید و پایداری در دل محلهای که نشانههایی از آسیب جنگ را در خود دارد، انجام شد.
در این آیین، خانوادههای شهدا نیز با حضور در محل، در کاشت نهالها مشارکت کردند و یاد و نام شهیدان را گرامی داشتند.
کاشت این نهالها در محل آسیبدیده، نمادی از رویش دوباره زندگی و ایستادگی مردم در برابر تهدیدها و آسیبها تلقی میشود؛ پیامی که نشان میدهد حتی در دل زخمهای جنگ نیز میتوان بذر امید و آینده را کاشت.
انتهای پیام/