سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

فراخوان اداره ورزش شهرستان کرمانشاه برای اهدای خون

۱۴۰۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۲:۵۸
کد خبر: ۲۳۲۶۵۶۳
برنا- گروه استان‌ها: اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای از تمامی مدیران، مربیان و ورزشکاران دعوت کرد تا در حرکتی انساندوستانه، روز شنبه ۱۵ فروردین‌ماه با حضور در پایگاه‌های انتقال خون، در پویش ملی اهدای خون مشارکت کنند.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با صدور فراخوانی خطاب به جامعه بزرگ و شریف ورزش استان، از تمامی فعالان این حوزه برای انجام یک مأموریت خطیر و خیرخواهانه دعوت به عمل آورد.

در متن این فراخوان آمده است: در راستای عمل به وظایف انسانی و مسئولیت اجتماعی، از تمامی مدیران باشگاه‌ها، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران رشته‌های مختلف دعوت می‌شود تا روز شنبه (۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۵) رأس ساعت ۹ صبح با حضور در محل اداره کل انتقال خون کرمانشاه، در پویش ارزشمند اهدای خون شرکت نمایند.

این فراخوان با تأکید بر روحیه نوع‌دوستی حاکم بر جامعه ورزش خاطرنشان کرده است: امید است با حضور پرشور و مسئولانه شما عزیزان، بار دیگر روح همبستگی و ایثار خانواده بزرگ ورزش کرمانشاه جلوه‌گر شده و با این اقدام خداپسندانه، گامی مؤثر در راستای نجات جان هموطنان و بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی برداشته شود.

جامعه ورزش کرمانشاه که همواره در بزنگاه‌های حساس و رویدادهای ملی پیش‌قدم بوده است، این بار نیز در آستانه نیمه فروردین‌ماه، توان و همت خود را برای تأکید بر ارزش‌های اخلاقی و انسانی به کار خواهد بست.

انتهای پیام/

نظر شما