سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

ملی پوش هندبال بانوان: آینده درخشانی در انتظار ایران است

۱۴۰۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۳۲۶۶۳۱
برنا - گروه ورزشی: ملی پوش هندبال بانوان با قدردانی از دفاع جانانه نیرو‌های مسلح از خاک ایران می‌گوید مردم همیشه در صحنه پاسخ محکمی به دشمن داده‌اند.

طبق اعلام فدراسیون هندبال، زهرا فتوتی، بازیکن تیم ملی هندبال بانوان و باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر هندبال بانوان با محکومیت جنایات رژیم صهیونی - آمریکایی در گفتگویی با فدراسیون هندبال از احساس خود در این روزهای سخت و دشوار جنگ در کنار سایر اقشار صحبت کرد. 

فتوتی در ابتدای صحبت های خود گفت: جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم می کنم. شهادت کودکان بی گناه مدرسه شجره طیبه میناب حکایت از نسل کشی رژیم صهیونیستی و آمریکا دارد و در هیچ یک از سیاست های جنگی و در هیچ کجای دنیا جایی ندارد که مطمئنا جواب این حملات ناجوانمردانه را در وهله اول از خداوند متعال دریافت می کنند.

ملی پوش هندبال بانوان در ادامه نیز عنوان کرد: همینطور جا دارد از زحمات و جواب دندان شکن نیروهای نظامی و مسلح  کشورم به این دو رژیم متخاصم قدردانی و تشکر کنم.به لطف خدا و همت و اراده سپاه پاسداران و ارتش غیور و ایستادگی مردم همیشه در صحنه  ایران، آینده ای درخشان در انتظار میهن عزیزمان است.

فتوتی در بخش پایانی نیز گفت: به امید خدا دوباره آرامش و امنیت به کشورم باز می‌گردد و ورزشکاران نیز در این مسیر در کنار سایر اقشار نقش خود را ایفا می کنند. ما ورزشکاران مثل همیشه به دنبال بالا بردن پرچم کشورمان در میادین بین المللی هستیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما