سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

نامه اعتراضی رئیس سازمان انرژی ایران به آژانس

۱۴۰۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳:۲۹
کد خبر: ۲۳۲۶۶۳۸
برنا - گروه سیاسی: رئیس سازمان انرژی اتمی در نامه‌ای اعتراضی به آژانس، اعلام کرد، سکوت این نهاد بین‌المللی در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، صرفاً بی‌عملی نیست؛ بلکه همدستی آشکار با جنایتکاران است.

به گزارش برنا، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی حملات ظالمانه و غیرقانونی به مراکز هسته‌ای کشور، نامه‌های اعتراضی به مدیرکل آژانس ارسال کرده‌ است.

اسلامی در این نامه‌ها تاکید کرده که قصور تاریخی، اندک اعتبار باقیمانده آژانس را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما