سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

هموطنان جنگ زده شهروندان افتخاری استان گلستان هستند

۱۴۰۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۵۹:۵۳
کد خبر: ۲۳۲۶۷۰۶
برنا -گروه استانها : استاندار گلستان در بازدید از محل اسکان هموطنان آسیب دیده از جنگ ،گفت: همه هموطنان ایران زمین که این روز‌ها به گلستان سفر کرده‌اند شهروندان افتخاری گلستان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان ؛ استاندار گلستان با حضور در محل اقامت جمعی از شهروندان افتخاری گلستان روند خدمات‌رسانی به آنها را بررسی کرد.

علی اصغر طهماسبی استاندار گلستان با همراهی علی نصیبی فرماندار گرگان از محل اسکان هموطنان آسیب دیده از جنگ بازدید کرد و گفت: همه هموطنان ایران زمین که این روز‌ها به گلستان سفر کرده‌اند شهروندان افتخاری گلستان هستند.

طهماسبی گفت: برای هموطنان‌ آسیب دیده از جنگ، اسکان رایگان در مدارس و خدمات رایگان در حوزه های گردشگری، پزشکی، اصناف خاص، تغذیه و ... پیش بینی شده است و بومگرد‌ی‌ها و هتل‌های استان نیز با تخفیف ۲۰ تا ۹۰ درصدی میزبان هموطنان استان‌های مورد تهاجم دشمن هستند.

هموطنان نیز در این دیدار از میزبانی شایسته استان گلستان قدردانی کردند و گفتند جز خوبی از گلستانی ها ندیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما