سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

«مدرسه تلویزیونی ایران» از ۱۵ فروردین با تحقق عدالت آموزشی بر روی آنتن شبکه آموزش

۱۴۰۵/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۰:۰۲
کد خبر: ۲۳۲۶۷۱۵
برنا - گروه فرهنگ و هنر: برنامه «مدرسه تلویزیونی ایران» با هدف تقویت عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های برابر برای دانش‌آموزان سراسر کشور، از روز شنبه ۱۵ فروردین ماه روی آنتن شبکه آموزش سیما می‌رود.

برنامه«مدرسه تلویزیونی ایران» طبق جدول زمان‌بندی، در روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته میزبان دانش‌آموزان در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم خواهد بود. اجرای این برنامه را سجاد زین‌العابدین بر عهده دارد.

مدرسه تلویزیونی ایران که به عنوان نمادی از تعهد ملی به تعلیم و تربیت نسل جوان شناخته می‌شود، با بهره‌گیری از برنامه‌ریزی دقیق و محتوای آموزشی غنی، تدریس دروس را توسط مجرب‌ترین معلمان کشور به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

ارتقای کیفیت یادگیری و دسترسی آسان به منابع آموزشی استاندارد برای تمامی دانش‌آموزان، به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار، از مهم‌ترین اهداف ائتلاف شبکه آموزش با کادر آموزشی برتر کشور در این برنامه عنوان شده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما