اهالی هنر بهویژه پس از پیروزی ایران در برابر آمریکا و اسرائیل، وظیفهای سنگین برای تولید آثار فاخر و حضور در صحنههای ملی بر عهدهدارند.
مردم این شبها جانانه در خیابانها هستند و ایستادگی آنان در این شبهای سرد، واقعاً دیدنی است. هنرمندان نیز باید با مردم همراه شوند و در این اجتماعات مردمی برای دفاع از کشور حضور پیدا کنند؛ این حضور، بخشی از مسئولیت اجتماعی هنرمند است.
چنانکه تاریخ نیز نشان داده، مردم ایران در هیچ دورهای دفاع از کشور خود را رها نکردهاند و امروز نیز صحنه را خالی نمیکنند. مسئولان باید با مردم باشند؛ ملت ایران خودشان میدانند برای مقابله با دشمن چهکار کنند؛ هنرمندان هم در این مسیر نقشی بیبدیل دارند.
دشمن آمریکایی-صهیونیستی قسیالقلب است؛ ذات آنان همین است، اما چنانکه تاکنون نتوانستهاند، امروز هم نمیتوانند هیچ غلطی بکنند. این بار آمریکا به دیوار سفتی خورده و کار او با اینگونه تهدیدها و اقدامات پیش نخواهد رفت.
انتهای پیام/