به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این بازدید میدانی، فرماندار قدس و فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از نزدیک در جریان روند نظارت و کنترل ترددها در ایستهای بازرسی قرار گرفتند و با پرسنل خدوم نیروی انتظامی مستقر در این ایستگاهها دیدار و گفتوگو کردند.
فاتحینژاد فرماندار شهرستان قدس در این بازدید با تقدیر از تلاشهای شبانهروزی نیروهای انتظامی و نظامی اظهار داشت: در روزهای سخت جنگ و ایام نوروز، مدافعان امنیت با تحمل سختیهای شبانهروزی، آرامش و آسایش را به مردم هدیه دادهاند.
وی افزود: ایام پایانی تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران، نیازمند تشدید نظارتها و کنترل ترددهاست. از فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران سپاسگزاریم که با حفظ آمادگی کامل، در کنار دیگر عزیزان نظامی، امنیت شهروندان را در این ایام تأمین میکنند.
انتهای پیام/