سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

سرمایه‌گذاری ۳ همتی شهرداری تبریز در حوزه آتش‌نشانی و مدیریت ایمنی

۱۴۰۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۶:۱۳
کد خبر: ۲۳۲۷۰۲۴
برنا گروه استان‌ها: مدیرعامل آتش نشانی و مدیریت ایمنی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز در چهار سال اخیر، بیش از ۳ همت در حوزه مدیریت ایمنی و آتش نشانی سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا جان فشان نوبری با اعلام این خبر افزود: این سازمان در حوزه ایمنی شهری به ویژه ایام جنگ، خدمات ایمنی را به شهروندان و آسیب دیدگان جنگ ارایه و همچنان نیز با این آمادگی به خدمات خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: ارایه خدمات ایمنی و آتش نشانی به شهروندان مستلزم بهره مندی از امکانات و تجهیزات لازم در این حوزه است و با پیش بینی تمهیدات شهرداری تبریز، در حال حاضر سازمان آتش نشانی از امکانات آتش نشانی بسیار خوبی در زمینه ایستگاه های آتش نشانی، لوازم و تجهیزات عملیاتی برخوردار است که بیش از سه همت در طول چهار سال اخیر در این حوزه هزینه شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز به دیگر برنامه ریزی و پیش بینی تامین نیروی انسانی این سازمان اشاره و افزود: آتش نشانی نیازمند بهره مندی از نیروی جوان و چابک بیشتری است. برهمین اساس افزایش جذب نیروی انسانی پس از اتمام روند استخدامی جدید، تعداد آتش نشانان این مجموعه به ۹۰۰ نفر ارتقاء می یابد.

وی تصریح کرد: تعداد ایستگاه های این سازمان در ششمین دوره مدیریت شهری به ۳۰ ایستگاه عملیاتی در سطح شهر ارتقا یافته و امید است با ادامه این روند شاهد افزایش میزان خدمات رسانی بهینه ایمنی به شهروندان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما