سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

بازدید از مرز شلمچه؛

استاندار خوزستان: حمله به مراکز غیرنظامی نشانه استیصال دشمن است

۱۴۰۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۳۲۷۵۷۹
برنا - گروه استان‌ها: استاندار خوزستان در بازدید از پایانه مرزی شلمچه که روز گذشته مورد حمله هوایی دشمن قرار گرفت ضمن ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت این پایانه چنین اقداماتی را نشانه استیصال دشمن دانست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالی‌زاده در جریان بازدید از پایانه مرز شلمچه که یکشنبه شانزدهم فروردین ماه انجام شد، اظهار کرد: از بخش عبور و مرور مسافرین و قسمت نقل و انتقال کالا بازدید کردیم. خوشبختانه مسوولان عراقی پای کار برای تسهیل امور هستند.

او گفت: در ارتباط با مشترکات ما و عراق دست‌اندرکاران عراقی مجاهدت‌های سردار سلیمانی برای تامین امنیت عراق را یادآوری کردند و روحیه قدردانی آنها شاخص هست.

استاندار خوزستان افزود: این روحیه قابل تقدیر است همه باید در کنار هم باشیم و بدانیم که دشمن اصلی ما رژیم غاصب صهیونیستی است و آمریکا از آن حمایت می کند؛ انشاءالله نصرت الهی و پیروزی نهایی با ماست.

انتهای پیام/

نظر شما