به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالیزاده یکشنبه شانزدهم فروردین ماه ضمن حضور در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر و ضمن عیادت از مجروحان حمله هوایی دشمن به پایانه مرزی شلمچه، از مجاهدتهای کادر بهداشت و درمان قدردانی به عمل آورد.
استاندار خوزستان در این بازدید اطمینان حاصل کرد که کلیه تمهیدها و اقدام های درمانی برای مصدومان این حمله ددمنشانه انجام شود و ابراز امیدواری کرد که آنها در اسرع وقت مداوا و ترخیص شوند.
انتهای پیام/