سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

حمله به تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه پارس/ وضعیت تحت کنترل است

۱۴۰۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۵:۰۲
کد خبر: ۲۳۲۷۵۸۶
برنا_اقتصادی: شرکت ملی صنایع پتروشیمی اطلاعیه‌ای درباره حمله دشمن به برخی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منتشر کرد.

در پی حمله دشمن متجاوز آمریکایی - صهیونیستی به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در استان بوشهر، شرکت ملی صنایع پتروشیمی جزئیات این تجاوز به زیرساخت های انرژی ایران را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

بعدازظهر امروز (دوشنبه ۱۷ فروردین‌ماه) دشمن آمریکایی-صهیونی در ادامه حمله‌های جنایتکارانه به زیرساخت‌ها و مناطق صنعتی به تعدادی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حمله کرد.

گروه‌های ایمنی، آتش‌نشانی، امدادی و عملیاتی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده‌اند و اقدام‌های لازم برای مدیریت شرایط اضطراری آغاز شده است.

اوضاع تا لحظه تنظیم این اطلاعیه تحت کنترل بوده و ابعاد فنی و حجم خسارت‌های وارد شده در حال بررسی است.

خوشبختانه تا لحظه انتشار این اطلاعیه تلفات جانی گزارش نشده است.

اطلاعات تکمیلی دراین‌باره منتشر خواهد شد و از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود اخبار مرتبط را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

نظر شما