به گزارش خبرگزاری برنا تهران،علیرضا فاتحینژاد فرماندار شهرستان قدس به همراه حجتالاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه، رئیس اداره اطلاعات، ناصر انصاری معاون سیاسی فرمانداری، سعید شهلی شهردار و رییس شورای شهر قدس، با حضور در تورهای ایست بازرسی سطح شهرستان، ضمن عرض خداقوت و قدردانی از زحمات شبانهروزی پرسنل مستقر، با اهدای گل و چفیه، از ایثارگریهای آنان تجلیل کردند.
علیرضا فاتحینژاد فرماندار شهرستان قدس در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در روزهایی که دشمن با تمام توان به دنبال نفوذ و ایجاد ناامنی بود، شما مدافعان امنیت با هوشیاری و ایثارگری، همچون کوهی استوار در برابر تهدیدات ایستادید. حضور شما در ایستهای بازرسی، آرامش را به خانوادهها هدیه داد و دشمن را ناامید کرد.
وی افزود: این گلها و چفیهها، نمادی از احترام و قدردانی مردم شهیدپرور قدس از زحمات بیوقفه شماست. امیدوارم خداوند متعال به شما عزیزان اجر و قرب عنایت فرماید.
در این بازدید، فرماندار و هیئت همراه با تک تک پرسنل مستقر در ایستهای بازرسی دیدار و گفتوگو و ضمن اهدای شاخه گل و چفیه، از زحمات شبانهروزی آنان در تأمین امنیت شهروندان قدردانی کردند.
انتهای پیام/