سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

گل و چفیه بر تن مدافعان امنیت /حضور جمعی از مسئولان در ایست‌های بازرسی و تقدیر از پرسنل خدوم

۱۴۰۵/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۲:۴۱
کد خبر: ۲۳۲۸۲۳۷
با هدف تکریم مدافعان امنیت و تقویت روحیه آنان در شرایط حساس جنگی و ایام پایانی تعطیلات نوروزی بازدید میدانی از محل های ایست بازرسی در شهر قدس انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قدس به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه، رئیس اداره اطلاعات، ناصر انصاری معاون سیاسی فرمانداری، سعید شهلی شهردار و رییس شورای شهر قدس، با حضور در تورهای ایست بازرسی سطح شهرستان، ضمن عرض خداقوت و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پرسنل مستقر، با اهدای گل و چفیه، از ایثارگری‌های آنان تجلیل کردند.

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قدس در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در روزهایی که دشمن با تمام توان به دنبال نفوذ و ایجاد ناامنی بود، شما مدافعان امنیت با هوشیاری و ایثارگری، همچون کوهی استوار در برابر تهدیدات ایستادید. حضور شما در ایست‌های بازرسی، آرامش را به خانواده‌ها هدیه داد و دشمن را ناامید کرد.

وی افزود: این گل‌ها و چفیه‌ها، نمادی از احترام و قدردانی مردم شهیدپرور قدس از زحمات بی‌وقفه شماست. امیدوارم خداوند متعال به شما عزیزان اجر و قرب عنایت فرماید.

در این بازدید، فرماندار و هیئت همراه با تک تک پرسنل مستقر در ایست‌های بازرسی دیدار و گفت‌وگو و ضمن اهدای شاخه گل و چفیه، از زحمات شبانه‌روزی آنان در تأمین امنیت شهروندان قدردانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما