به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل: عزیز حبیبی ضمن تقدیر از تلاش و همکاری های مردم و کارکنان دولت در طول جنگ تحمیلی رمضان اظهار کرد: فعالیت دستگاه های احرایی به جز دستگاه های خدمات رسان در روزهای پنج شنبه نیز طبق روال قبلی به صورت دورکاری ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه بر اساس اختیارات تفویض شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به استانداری ها افزود: به منظور ارائه خدمات شایسته به هم استانی های عزیز، فعالیت شعب بانک ها نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۸ تاساعت ۱۴ خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل ادامه داد:فعالیت بانک ها در روزهای پنجشنبه نیز با تعیین شعب کشیک و نظر مدیران شعب در استان ادامه خواهد یافت.