به گزارش برنا، خداداد عزیزی، سرپرست تیم فوتبال تراکتور در یک گفتوگوی تلویزیونی اعلام کرد این تیم بزودی برای شرکت در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات، راهی عربستان خواهد شد.
این در حالی است که پیش از این و با توجه به شرایط امنیتی منطقه، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت دیدارهای مرحله حذفی این رقابتها در منطقه غرب را به صورت متمرکز در عربستان برگزار کند.
سرپرست تراکتور در خصوص اعزام اعضای تیم به عربستان گفت: فردا ۸ صبح به سمت مرز ترکیه حرکت میکنیم و به سمت وان میرویم. از سمت وان به استانبول پرواز میکنیم و پس فردا به سمت عربستان پرواز میکنیم.
وی ادامه داد: به ما گفته شد در زمان جنگ، با توجه به اتفاقات در مسابقه نمیتوانیم شرکت کنیم اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به آتشبس به ما نامهای زد که باید در مسابقه شرکت کنید وگرنه جریمه و محروم میشود. اگر تراکتور در مسابقه شرکت نمیکرد سهمیه ایران دچار کاهش میشد.
عزیزی در خصوص شرایط آمادگی تیم تصریح کرد: با اینکه ۴۰ روز تمرین نداشتیم تصمیم به حضور در مسابقه گرفتیم. ما شرایط تمرین نداشتیم چراکه مقابل ورزشگاه بنیان دیزل را میزدند.
وی همچنین تاکید کرد: به عنوان سرباز وطن در لیگ نخبگان شرکت میکنیم. اگر به من خداداد عزیزی بود در مسابقات شرکت نمیکردیم اما الان نماینده ایران هستیم و برای وطن میجنگیم.
گفتنی است دیدار تیمهای تراکتور و شباب الاهلی امارات سه شنبه ۲۵ فروردینی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/