سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

ترخیص خودرو‌های توقیفی در تهران بدون مراجعه به ستاد ترخیص انجام می‌شود

۱۴۰۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۳۲۸۹۱۱
برنا - گروه اجتماعی؛ معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که مالکان خودرو‌های توقیفی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ستاد ترخیص ندارند و می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و ارائه مدارک لازم، خودرو‌های خود را ترخیص کنند.

در پی تصمیم جدید پلیس راهور تهران بزرگ، روند ترخیص خودرو‌های توقیفی در پایتخت ساده‌تر شده است.

 سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، اعلام کرد: رانندگانی که خودرو‌های آنها به دلایلی همچون تخلفات مختلف یا خلافی بالا توقیف شده است، دیگر نیازی به مراجعه مستقیم به مراکز ستاد ترخیص پلیس ندارند.

به گفته وی، مالکان خودرو می‌توانند با همراه داشتن اصل مدارک شناسایی و مالکیت در مراکز پلیس +۱۰ حاضر شده و تمامی امور مربوط به ترخیص وسیله نقلیه و مراحل اداری مرتبط را از طریق همین مراکز انجام دهند.

سرهنگ کشیر افزود: چنانچه به دلیل مواردی مانند وجود شکایت یا مشکلات مشابه، امکان ترخیص خودرو در مراکز پلیس +۱۰ فراهم نباشد، پلیس راهور تهران بزرگ برای مالک خودرو پیامک ارسال خواهد کرد. در این پیامک، مراحل لازم برای ترخیص و همچنین لزوم مراجعه به مراکز ستاد ترخیص به‌صورت دقیق اعلام می‌شود.

این مقام پلیس تأکید کرد اجرای این طرح با هدف تسهیل روند اداری و کاهش مراجعات حضوری انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما