سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

کاروان موتوری و خودرویی ورزشکاران قزوین عازم تهران شد

۱۴۰۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۴:۴۴
کد خبر: ۲۳۲۹۳۲۶
برنا- گروه استانها: به همت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین کاروان موتوری و خودرویی برای شرکت در رژه مردمی حمایت از نظام اسلامی از قزوین عازم تهران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین؛ جواهری معاون ورزشی، امیر اسلامی صدر معاون جوانان و خانم سیاهکلی مدیر اداره ورزش شهرستان قزوین ، مهدی شالباف رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی، جمعی از اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین برای پیوستن به کاروان موتوری از میدان میرعماد قزوین عازم استان تهران شدند.

مظفر علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم بدرقه این کاروان اظهارداشت: در روزهایی که شاهد تجاوز رژیم صهیونی آمریکایی به کشورمان بودیم، مردم همیشه در صحنه میهن اسلامی از جمله مردم انقلابی استان با تجمع شبانه و راهپیمایی های بصیرانه خود، پشتیبانی همه جانبه خود را از آرمانهای نظام اسلامی و شهدا اعلام کردند و بیش از 40 روز است که حماسه های بی نظیری را شاهدیم.

وی بیان کرد: ما هم آنچه از ورزشکاران انتظار داشتیم در این حضور حماسی رقم خورد و ورزشکاران، مدیران ادارات شهرستانها، روسای هیئت ها، مدال آوران هم در تجمع شبانه در کنار مردم حضور یافتند و بصیرت انقلابی خود را نشان دادند و این اقتدار بخوبی شکل گرفته است.

علی شائی یادآورشد: همه هیئت های ورزشی با برپایی موکب ضمن پذیرایی از تجمع شبانه مردم با آنها همنوایی کردند و جامعه ورزشی استان نیز نقش آفرین بودند و در این رستاخیز مردمی مشارکت کردند و حمایت خود را نشان دادند و امروز هم پیشران حرکت های بصیرت افزایی هستید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: به ابتکار هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان امروز جمعی از ورزشکاران موتورسوار و قهرمانان رالی به تعداد 40 نفر با موتور و خودروهای آفرودی عازم استان البرز می شوند تا به پیوستن به ورزشکاران استانهای قم ، مرکز و البرز همگی عازم تهدان شده و در رژه موتوری وخودرویی که عصر امروز در خیابان انقلاب تهران برگزار می شود شرکت کنند.

وی گفت: رژه امروز در کمترین زمان ممکن شکل گرفت و تیم اعزامی آماده شد و امیدواریم رژه مردمی خوبی را از اقتدار نظام اسلامی به نمایش بگذارند.

علی شائی افزود: در جنگ ۴۱ روزه ورزشکاران هم فعال و خودجوش در صحنه بودند و هر شب در موکبها حاضر شدند و این حضور بصیرانه همچنان تداوم دارد.

در ادامه موتورسواران و تعدادی از قهرمانان آفرود استان با رژه خودرویی و عبور از مقابل کلام الله مجید با بدرقه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین  با موتور و آفرودهای خودعازم تهران شدند.

انتهای پیام

نظر شما