گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ رضا قبادیمهر، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی قصرشیرین اظهار کرد: این اقدامات در راستای احیای رونق تجاری گذشته قصرشیرین و بهبود وضعیت اقتصادی منطقه صورت میپذیرد. با اشاره به تخصیص پلاک در سال گذشته، زمینه واردات خودرو فراهم شده و سهمیه مختص این منطقه از طریق دبیرخانه مناطق آزاد دریافت گردیده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.
قبادیمهر با اشاره به همراهی استاندار، شورای تأمین استان و ناظر گمرکات استان برای راهاندازی یک بازارچه تجاری بزرگ در منطقه آزاد قصرشیرین گفت: راهاندازی این بازارچه تأثیر بسیار زیادی بر رونق منطقه، کاهش بیکاری شهرستان و بهبود معیشت مردم خواهد داشت.
وی بیان کرد: چشمانداز سازمان منطقه آزاد قصرشیرین، بازگرداندن رونق تجاری سالهای دور قصرشیرین و جذب سالانه میلیونها گردشگر برای خرید کالا در منطقه آزاد و شهر قصرشیرین است.
قبادیمهر گفت: مدیران و کارکنان سازمان از ابتدای سال ۱۴۰۵ تمام تلاش خود را برای راهاندازی زیرساختهای لازم این مهم به کار گرفتهاند و این مسیر را تا حصول نتیجه نهایی رها نخواهند کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قصرشیرین ابراز امیدواری کرد که در شرایط خاص کنونی کشور، سربازان اقتصادی منطقه آزاد با همدلی مردم در دستیابی به این اهداف موفق شوند.
انتهای پیام/