حجتالاسلام والمسلمین خسروپناه در این پیامها، درخشش دلاورمردان ایران را تجلی «دوران طلایی کشتی» و بازتابی از غیرت و صلابت ملت ایران در مسیر عزت و شکوه توقفناپذیر کشور توصیف کرد.
متن این پیامها به شرح ذیل است:
«وزیر محترم ورزش و جوانان
با سلام و تحیات؛
کسب مقام قهرمانی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی در قلب آسیا، در ایامی که میهن عزیزمان با صلابتی کمنظیر در برابر زیادهخواهیها ایستاده است، موجی از نشاط و غرور را در رگهای ملت جاری ساخت. حضور مقتدرانه پهلوانان ما بر روی تشک، بازتابی از همان غیرت و شجاعتی است که امروز در کوچه و خیابان و در نگاه تکتک ایرانیان موج میزند.
این قهرمانیِ مقتدرانه، که نخستین افتخار بزرگ ورزشی در سال پیشرو است، نشان داد که ورزش قهرمانی ایران، چونان بازوان توانمند ملت، در هر شرایطی آماده اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی است.
این موفقیت ارزشمند را به جنابعالی و جامعه ورزش کشور تبریک عرض نموده و اطمینان دارم که در سایه حمایتهای مدبرانه شما، ورزش ایران در میدانهای پیش رو در سال جاری، همواره حماسهساز خواهد بود.
پاینده و سرافراز باد ایران مقتدر.»
متن پیام تبریک به علیرضا دبیر نیز به شرح زیر است:
«ریاست محترم فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران
درخشش خیرهکننده و پیروزیهای پیدرپی دلاورمردان کشتی آزاد و فرنگی در رقابتهای آسیایی، در تداوم قهرمانیهای سالهای اخیر، برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات ورزش ملی ماست. این پیروزی مقتدرانه، بیش از هر چیز، تجلی «دوران طلایی کشتی ایران» و ثمره مدیریت هوشمندانه و خستگیناپذیر جنابعالی در مسیر اعتلای این رشته پهلوانی است.
در روزهایی که ملت شریف و مقتدر ایران، در میانه آزمونی بزرگ از استقامت و پایداری قرار دارند و فرزندان غیور این خاک در تمامی سنگرها، از حریم وطن پاسداری میکنند، طنین سرود ملی بر فراز سکوهای قهرمانی، پیامی روشن از توقفناپذیری قطار عزت این مرز و بوم است.
اینجانب ضمن تبریک این حماسه ورزشی به جنابعالی و خانواده بزرگ کشتی، از درگاه ایزد منان، استمرار این شکوه و اقتدار را در تمامی میادین پیشرو مسألت دارم.»
انتهای پیام/