سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

نابغه سپاهانی مسافر سنگال شد؛ بنیامین فرجی سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان را تصاحب کرد

۱۴۰۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۷:۰۲
کد خبر: ۲۳۳۰۱۶۷
برنا - گروه استانها: بنیامین فرجی، ملی‌پوش درخشان تیم تنیس روی میز فولاد مبارکه سپاهان، با ایستادن در میان برترین‌های جهان، رسماً مجوز حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۶ جوانان سنگال را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، افتخارآفرینی‌های پدیده تنیس روی میز ایران ادامه دارد و بنیامین فرجی، ملی‌پوش شایسته باشگاه، سپاهان موفق شد سهمیه ارزشمند المپیک ۲۰۲۶ جوانان را از آن خود کند.
این دستاورد بزرگ پس از درخشش خیره‌کننده فرجی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۵ بحرین و کسب مدال برنز انفرادی حاصل شد. وی با تثبیت جایگاه خود در میان ۱۰ بازیکن برتر رنکینگ جهانی (رده سنی زیر ۱۹ سال)، توانست حد نصاب لازم برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جوانان جهان در سنگال را کسب کند.
در مسیر کسب این افتخار ملی، نقش امیر بخشی، مربی توانمند تیم ملی جوانان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در هدایت فنی و آماده‌سازی این نابغه پینگ‌پنگ کشورمان بسیار کلیدی و حائز اهمیت بوده است.
حضور بنیامین فرجی در المپیک ۲۰۲۶ سنگال، گام بلندی برای تنیس روی میز ایران در عرصه‌های بین‌المللی محسوب می‌شود.
انتهای پیام 

نظر شما