سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

کهکشانی‌ها کنار رفتند/ صعود بایرن مونیخ و آرسنال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

۱۴۰۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۳۶:۴۴
کد خبر: ۲۳۳۰۵۸۲
برنا - گروه ورزشی: تیم‌های آرسنال و بایرن‌مونیخ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

به گزارش برنا، رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال به جمع چهار تیم برتر، وارد مرحله حساس‌تری شد. در حالی که تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکو مادرید نیز پیش از این صعود خود را قطعی کرده بودند، با مشخص شدن دو تیم دیگر، برنامه دیدارهای نیمه‌نهایی نیز روشن شد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این مرحله، بایرن مونیخ در یک بازی پرگل و نفس‌گیر، موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد رئال مادرید قدرتمند عبور کند. در این دیدار، پاولویچ، هری کین، اولیسه و لوئیس دیاز برای بایرن مونیخ موفق به گلزنی شدند. این در حالی بود که آردا گولر با به ثمر رساندن دو گل و امباپه برای رئال مادرید تلاش کردند تا نتیجه را جبران کنند، اما در نهایت این تیم آلمانی بود که با نتیجه مجموع ۶ بر ۴، حریف اسپانیایی خود را از گردونه رقابت‌ها کنار زد و راهی نیمه‌نهایی شد.

در دیگر دیدار مهم امشب، آرسنال در خانه به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت. این بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت، اما توپچی‌ها که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بودند، با برتری در مجموع، جواز صعود به نیمه‌نهایی را کسب کردند.

برنامه مرحله نیمه‌نهایی به شرح زیر مشخص شد:

پاری‌سن‌ژرمن _ بایرن مونیخ

اتلتیکو مادرید _ آرسنال

انتهای پیام/ 

نظر شما