سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

کاپ جهانی شمشیربازی-ایتالیا/ پایان کار سابریست‌های ایران در بخش انفرادی

۱۴۰۵/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۸:۰۲
کد خبر: ۲۳۳۰۹۹۶
برنا - گروه ورزشی: سابریست‌های جوان ایران در بخش انفرادی کاپ جهانی ایتالیا به کار خود پایان دادند.

طبق اعلام فدراسیون شمشیربازی، کاپ جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از امروز (جمعه) در پادوا ایتالیا آغاز شد. تیم ایران چهار سابریست در این رقابت‌ها داشت.

طاها کارگرپور در جدول مقدماتی چهار پیروزی و دو شکست را ثبت کرد و با تفاضل مثبت ۹ راهی جدول اصلی شد.

احمدرضا شهمیری دو پیروزی بدست آورد و موفق شد به دور حذفی برسد.

نیما آقایی هم یک برد کسب کرد و از دور رقابتها کنار رفت و همچنین پارسا پورسلمان هم در بازی دوم خود مصدوم شد و نتوانست به مسابقات ادامه دهد.

 در دور حذفی طاها کارگرپور در جمع ۱۲۸ نفر با عزیزبک از ازبکستان دیدار کرد و با قبول شکست ۱۵ بر ۱۱ از دور رقابت‌ها کنار رفت.

احمدرضا شهمیری در جمع ۲۵۶ سابریست به مصاف پائول رویره از فرانسه رفت و با یک اختلاف امتیاز شکست خورد.

تیم ملی سابر ایران در راستای جوانگرایی و تغییر نسل، اسکلت تیم اعزامی به ایتالیا را از ملی‌پوشان جوان تشکیل داده بود.

بر اساس این گزارش روز یکشنبه رقابت‌های بخش تیمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما