به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، اعضای جوانان جمعیت هلالاحمر شهرستان اراک همزمان با دهۀ کرامت و بهپاس بزرگداشت مقام شهدای جنگ رمضان، با برگزاری آیینی نمادین، یاد و نام این عزیزان را زنده نگه داشتند.
در این مراسم که با حضور جمعی از داوطلبان و مسئولان واحد جوانان برگزار شد، هر اصله نهال به نام یکی از شهدای جنگ رمضان نامگذاری گردید. هدف از این برنامه، ترویج فرهنگ ایثار، حفاظت از محیطزیست و پاسداشت یاد شهدا اعلام شد.
رئیس جمعیت هلالاحمر اراک در حاشیۀ این رویداد ضمن قدردانی از مشارکت پرشور جوانان، این حرکت را تلفیقی از تکریم مقام شهید و ترویج مسئولیتپذیری اجتماعی در میان نسل جوان توصیف کرد و گفت: «امید است این نهالها همچون یاد و راه شهدا، ماندگار و پربار باشند.»
این برنامه در فضایی صمیمی و با قرائت فاتحه به روح پاک شهدا به پایان رسید.