سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

شهردار منطقه ۷: آخرین مهلت تشکیل پرونده خسارت آسیب‌دیدگان جنگ رمضان تا پایان هفته جاری است

۱۴۰۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۴:۱۱
کد خبر: ۲۳۳۴۱۸۹
برنا - گروه اجتماعی؛ شهردار منطقه ۷ از شهروندان آسیب‌دیده در جنگ تحمیلی رمضان خواست هرچه سریع‌تر برای تکمیل پرونده خسارت خود به ستاد بازسازی این منطقه مراجعه کنند.

 محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۷، در حاشیه جلسه ستاد بازسازی جنگ رمضان، اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و ابلاغیه معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، تمامی شهروندان آسیب‌دیده تنها تا پایان هفته جاری فرصت دارند برای تشکیل و تکمیل پرونده خسارت خود به ستاد بازسازی منطقه ۷ واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان میرزایی زینالی، خیابان شهیدان علی اکبری، کوچه شهید پاکزادنیا، سرای محله عباس مراجعه نمایند.

وی افزود: پس از پایان مهلت اعلام شده، پرونده جدیدی در این خصوص تشکیل نخواهد شد؛ بنابراین ضروری است شهروندانی که تاکنون برای ثبت یا تکمیل مدارک اقدام نکرده‌اند، در سریع‌ترین زمان ممکن به ستاد مذکور مراجعه کنند.

شهردار منطقه ۷ همچنین از شهروندان خواست برای جلوگیری از بروز مشکل در روند رسیدگی به خسارات، مراجعه خود را به روز‌های پایانی هفته موکول نکنند و در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما