سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

مدیرعامل ذوب‌آهن: بخش اعظمی از پرونده‌های مشکل‌ساز حل شد/ اکثریت باشگاه‌ها خواهان تعطیلی لیگ بودند

۱۴۰۵/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۳۴۳۹۸
برنا - گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد بخش اعظمی از پرونده‌های مشکل‌ساز این باشگاه از جمله بدهی‌های سنواتی رفع و رجوع شده است.

جواد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص مشکلات مالی و بدهی‌های سنواتی ذوب‌آهن اظهار داشت: وضعیت مالی ذوب‌آهن و صورت‌های مالی شرکت‌هایی که تحت هدایت و راهبری این مجموعه هستند در سامانه کدال کاملا مشخص است، باشگاه هم یکی از شرکت‌ها است که وضعیت مالی و شرایطش مشخص است باید تدبیر کنیم و کار را پیش ببریم.

وی افزود: ۱۰ دی‌ماه کار را در باشگاه ذوب‌آهن آغاز کردیم بعد از گذشت حدودا ۴ ماه از زمان حضور ما در دوره جدید، انصافا اتفاقات خوبی افتاده و بخش اعظمی از پرونده‌های مشکل‌ساز باشگاه از جمله بدهی‌های سنواتی رفع و رجوع شده است، جا دارد از همه کسانی که کمک کردند به ویژه شرکت ذوب‌آهن اصفهان که حامی و مالک اصلی باشگاه است تشکر کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر پس از جام جهانی عنوان کرد: اکثریت باشگاه‌های لیگ برتری در جلسات غیرحضوری و حضوری به دلایل منطقی و کارشناسی موجود از جمله تعطیلی یک ماهه مسابقات و عدم برگزاری تمرینات تیم‌ها و... خواهان تعطیلی لیگ در این مقطع بودند. باشگاه‌ها با ادامه برگزاری رقابت‌ها به صورت فشرده مخالف بودند و این مسئله باعث شد نامه‌نگاری کنند و درخواست کنند که سازمان لیگ و فدراسیون هم در نهایت خرد جمعی را پذیرفتند که جا دارد از آنها هم تشکر کنیم.

محمدی در پایان گفت: منتظر این هستیم ببینیم تصمیم رسمی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال که به ما ابلاغ می‌شود چه خواهد بود تا بر آن اساس برنامه‌هایمان را شروع کنیم و تمرینات را از سر بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما