به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، دوندگان این کاروان پس از اقامتی معنوی در میقاتالرضا (طبس)، صبح امروز حرکت خود را به سمت منطقه «عشقآباد» آغاز کردند و هماکنون با طی مسافتی طولانی، وارد این شهر شدهاند.
یکی از زیباترین لحظات حرکت امروز، رویارویی غیرمنتظره دوندگان جاده ولایت با خودروی حامل خادمان آستان قدس رضوی در میانه جاده بود. این خادمان که پرچم متبرک و مطهر گنبد بارگاه امام علی بن موسی الرضا (ع) را به همراه داشتند، با استقبال پرشور دوندگان مواجه شدند.
در این دیدار صمیمانه در دل جاده، دوندگانی که روزهاست با پای پیاده و دو امدادی مسیر عشق را میپیمایند، بر پرچم سبز گنبد رضوی بوسه زده و با روحیهای مضاعف برای ادامه مسیر تا مشهد مقدس همپیمان شدند. تلاقیِ کاروان ورزشکاران با خادمانی که حامل پیام حرم بودند، فضایی آکنده از اشک و ارادت را در بیابانهای منتهی به عشقآباد رقم زد.
انتهای پیام/
بارگذاری توسط امیرمهدی مقیم یزدی