سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

دیدار فرماندار خرم‌آباد با مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

۱۴۰۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۵:۲۸
کد خبر: ۲۳۳۴۸۵۱
برنا ـ گروه استانها: فرماندار خرم‌آباد در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، بر ضرورت تفویض اختیار در حوزه برنامه‌های شهرستان خرم‌آباد به اداره ورزش و جوانان این شهرستان تأکید کرد و این اقدام را عامل تسهیل امور و ارتقای کیفیت فعالیت‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ نورالدین درمنان فرماندار خرم‌آباد در این نشست با قدردانی از مدیریت و کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، عملکرد این مجموعه را در اجرای برنامه‌های متنوع و گسترده ستود و گفت:«اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در ماه‌های اخیر با حضور فعال، میدانی و جهادی خود، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد، جایگاه مردمی ویژه‌ای پیدا کرده است. حضور بی‌ریا در موکب‌ها، پاتوق‌ها، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، نشان داد که این مجموعه با دلسوزی در کنار مردم قرار دارد و اعتمادو رضایت  مردم را جلب کرد  .»

در ادامه، فرهاد دیناروند مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز با قدردانی از حمایت‌های مسئولان، حضور در میان مردم و اجرای برنامه‌ها را وظیفه‌ای برای خود و همکارانش دانست و افزود:«ما جزئی از بدنه خدمت‌گزار نظام هستیم و تا زمانی که توفیق خدمت داشته باشیم، در کنار مردم خواهیم بود.»

وی ضمن تشکر ازجامعه ورزش و جوانان گفت: تمامی برنامه ها علاوه بر مرکز استان در تمامی شهرستانها نیز با کیفیتی مشابه در حال اجرا و برنامه ریزی هستند.
دیناروند در پایان پیروزی رزمندگان اسلام را خواستار شد و افزود:  ان شالله با همین وحدت مردمی جشن پیروزی ایران سرافرازمان را همگی با هم جشن بگیریم.


انتهای پیام 

نظر شما