سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

دختران هندبال سپاهان برای تثبیت قهرمانی دست به توپ شدند

۱۴۰۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۸:۱۶
کد خبر: ۲۳۳۵۲۶۴
برنا - گروه استانها: تمرینات تیم هندبال بانوان سپاهان برای تداوم صدرنشینی و حضور قدرتمند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، زیر نظر فاطمه محمدخانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، پس از وقفه‌ای که در برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایجاد شده بود، دختران طلایی‌پوش سپاهان تمرینات خود را برای حفظ آمادگی و حضور در هفته‌های سرنوشت‌ساز پایانی آغاز کردند.

‌شاگردان فاطمه محمدخانی در حالی به میدان تمرین بازگشته‌اند که آخرین نمایش آن‌ها پیش از توقف مسابقات، یک پیروزی قاطعانه و مقتدرانه بود. هندبالیست‌های سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، در یک بازی برتر در بندرعباس موفق شدند با نتیجه سنگین ۳۶ بر ۲۰ تیم آذرخش هرمزگان را در هم بکوبند تا با روحیه‌ای مضاعف و جایگاهی مستحکم در صدر جدول، به استقبال ادامه بازی‌ها بروند.

تقویم سخت اردیبهشت‌ماه در نصف‌جهان

با اعلام برنامه جدید مسابقات، اصفهان میزبان دو رقابت حساس و تعیین‌کننده برای زردپوشان خواهد بود. بر این اساس، تیم هندبال بانوان سپاهان در روزهای ۲۳ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه در خانه به مصاف تیم‌های «سنگ آهن بافق» و «استقلال» می‌رود.

‌کادر فنی سپاهان در این دور از تمرینات، تمرکز خود را بر بازسازی توان جسمانی بازیکنان و هماهنگی‌های تاکتیکی قرار داده است تا پس از پشت سر گذاشتن شرایط خاص ماه‌های اخیر، با همان اقتدار همیشگی به مصاف رقبای خود بروند. با توجه به آمادگی بالای بازیکنان و انگیزه کادر فنی، انتظار می‌رود سپاهانی‌ها از امتیاز میزبانی در دیدارهای پیش‌رو نهایت استفاده را برای نزدیک شدن به جام قهرمانی ببرند.

انتهای پیام

نظر شما