سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

پرچمدار کاروان ایران در سانیا: با غیرت و ۴۵ روز بی‌اردویی قهرمان شدیم

۱۴۰۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۳:۰۲
کد خبر: ۲۳۳۵۵۶۳
برنا - گروه ورزشی: ملی‌پوش فوتبال ساحلی ایران می‌گوید قهرمانی این تیم در شرایط سخت به دست آمده است.

مهدی شیرمحمدی، عضو تیم ملی فوتبال ساحلی و پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا، پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا و مدال طلا گفت: با وجود ۴۵ روز بی‌اردویی و شرایط بسیار دشوار کشور، بچه‌ها با همت و تمرین انفرادی توانستند دل مردم داغ‌دیده را شاد کنند و این قهرمانی را به تمام ایران تقدیم کنیم.

مهدی شیرمحمدی، پرچمدار کاروان اعزامی ایران به ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی در سانیای چین، پس از قهرمانی در مسابقات فوتبال ساحلی بازی‌های آسیایی ساحلی و کسب مدال طلا، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. بچه‌ها غیرت گذاشتند. همانطور که می‌دانید ما از یک شرایط بسیار دشوار وارد این مسابقات شدیم. ۴۵ روز اردوی تیم ملی نداشتیم، ولی بچه‌ها همت کردند و به صورت انفرادی تمرین کردند و توانستند در این وضعیت کشور، دل همه مردم داغ‌دیده را شاد کنند.

وی افزود: این قهرمانی را تقدیم می‌کنیم به تمام مردم ایران. زنده باد ایران، سربلند ایران.

انتهای پیام/ 

نظر شما