سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

با ابتکار استاندار مازندران دیدار مستقیم مدیران با مردم در موکب خدمت میدان آئینی امام حسین (ع)

۱۴۰۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۲:۱۵
کد خبر: ۲۳۳۶۳۰۵
برنا - گروه استانها : اسکندرنیا سرپرست فرمانداری شهرستان ساری، در حاشیه حضور استاندار مازندران و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در موکب خدمت در میدان آئینی امام حسین(ع)، با اشاره به رویکرد مردمی دولت و مدیریت استان، این اجتماع را نماد وحدت، خدمت و همدلی دانست. ‎

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، فرماندار ساری گفت: این اجتماعات چون با محوریت مردم برپا می‌شود و مدیران و مسئولان نیز با نگاهی مردمی در میان مردم حضور می‌یابند، نشانه‌ای از جهت‌گیری الهی، انقلابی و سازنده دولت در سطح کلان و در استان مازندران است.

وی با تأکید بر نقش موکب‌های خدمت در تقویت ارتباط دوسویه مردم و مسئولان افزود: چنین اجتماعاتی می‌تواند حلقه اتصال میان مسئولان و مردم باشد. اگر میان مردم و مسئولان شکافی نباشد و خدمت‌رسانی به صورت نهادینه و مستمر انجام شود، تداوم نظام، رشد کشور و امید به آینده در میان جوانان تضمین خواهد شد.

فرماندار ساری افزود: شهدا برای مردم و کشور جان خود را تقدیم کردند و امروز مسئولان باید با همان روحیه، با جان و دل در خدمت مردم باشند. هرجا وحدت و خدمت وجود داشته باشد، دشمن جایی برای نفوذ نخواهد داشت؛ دشمن زمانی فعال می‌شود که اختلاف و فاصله ایجاد شود.

وی حضور استاندار و مدیران در میان مردم را تجلی شعار دولت مردمی دانست و گفت:  

حضور مستقیم مسئولان در موکب‌های خدمت، به‌ویژه در میدان آئینی امام حسین(ع)، نشان‌دهنده پیوند صادقانه میان مسئولان و مردم است. این همان هدف انقلاب، راه امام خمینی(ره) و شهدای عزیز ماست.

اسکندرنیا در پایان تصریح کرد: با ابتکار آقای استاندار، طرح حضور شبانه مسئولان استان در موکب متوسلین به امام زمان(عج) در میدان آئینی از امشب آغاز شده است. امشب شخص استاندار در میان مردم حضور داشتند و از فردا شب نیز مدیران استانی و شهرستانی در این موکب مستقر می‌شوند تا ضمن ارائه خدمات، مسائل و مشکلات مردم را به‌صورت مستقیم بررسی و مرتفع کنند.

انتهای پیام 

نظر شما