به گزارش برنا، نخستین دوره لیگ ملی فوتسال دانشجویان پسر با قهرمانی مقتدرانه دانشگاه پیام نور قم به پایان رسید تا این تیم به رقابت های جهانی اعزام شود.
دیدار فینال اولین دوره لیگ ملی فوتسال دانشجویان پسر، میان دو تیم دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه پیامنور قم برگزار شد. در این مسابقه پر هیجان فوتبالیستهای دانشگاه پیام نور توانستند با ارائه یک بازی حسابشده، با نتیجه ۳ بر ۱ بر حریف سرسخت خود، تیم دانشگاه شهید بهشتی غلبه کرد و عنوان قهرمانی اولین دوره این رقابتهای ملی را به نام خود ثبت کنند، با این نتیجه، تیم دانشگاه شهید بهشتی به مقام نایب قهرمانی رسید.
همچنین در دیدار رده بندی تیم دانشگاه اصفهان با نتیجه ۳ بر۲ تیم دانشگاه زابل را شکست داد و در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.
تیم فوتسال دانشگاه پیام نور با کسب این مقام، به عنوان نماینده دانشجویان ایران جواز حضور در رقابتهای جهانی فوتسال دانشجویان را دریافت کرد. این مسابقات قرار است به میزبانی کشور لهستان برگزار شود.
انتهای پیام/