سایر زبان ها

صفحه نخست

فیلم

عکس

ورزشی

اجتماعی

باشگاه جوانی

سیاسی

فرهنگ و هنر

اقتصادی

هوش مصنوعی، علم و فناوری

بین الملل

استان ها

رسانه ها

بازار

صفحات داخلی

مسمومیت با گاز شهری در شیروان، قربانی گرفت / جان باختن ۳ عضو یک خانواده

۱۴۰۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۳۳۶۹۳۹
برنا ـ گروه استان ها: فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از جان باختن سه عضو یک خانواده به دلیل استنشاق گاز شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی ،فرمانده انتظامی شیروان گفت: شب گذشته سه نفر از اعضای یک خانواده بر اثر استنشاق گاز شهری فوت شدند.

وی افزود: پدر خانواده همچنان در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

فرمانده انتظامی شیروان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای بررسی ابعاد مختلف این حادثه ادامه دارد.

نظر شما